Give anything, but I won't give up.

Hann inte skriva igår, var i stan tills nån gång. Sen hem, äta, plugga och motionera.

Idag har det varit en tuuuung dag. Först franska, sen en kort rast och historiaprov om industriella revolutionen. Lektionen var i 45 min, men jag och två till skulle skriva mera när den var slut, så vi tog rasten och en bit av matten, blev väl lite mer än en timme. Så det ar några sidor. Sen blev det att direkt byat till matte, och då skulle jag tydligen göra mattediagnosen. Så snacka om att vara helt borta efter det.

Det gick bra i alla fall idag, förutom att halleluja i c är jättejobbig... Men det löser sig nog! Imorgon har vi sovmorgon, superhärligt! Ikväll hoppas jag kunna fara till stallet:).

Nästa vecka har jag en miljard saker att komma ihåg.
Måndag: Kemiprov
Tisdag: redovisning franska, läxförhör franska, och tror det är matteprov.
Onsdag: Skulle till tandläkaren med det blir inte eftersom att jag ska på praso.
Torsdag: Tandläkaren, och fysikprov.

Det är vad jag vet, sen lär det väl vara ännu mer som jag inte minns just nu...

Tumblr_llbgf6w2ub1qh9qaxo1_500_large
Even the best fall down sometimes.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vi hann aldrig prata idag<3

2011-05-17 @ 17:57:49
URL: http://emmyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0