I'm gonna miss you.

Hann aldrig skriva något igår, var i stan med Camilla, sen hem och äta något för att fara till stallet dit Lars kom och fixade hästarnas hovar. Sedan blev det att fara hem och äta, duscha och göra mig i ordning för kvällen. Då jag och Signe for på Discot:).

Ikväll så blir det att sova borta, blir nog kul:).


Jag hade tidigare skrivit ett ganska långt inlägg (i förrgår tror jag), men det försvann. Så jag skriver nu vad jag hade skrivit:

Vill bara säga att trots att jag säkert kommer skriva några gånger till, så har det har blivit dags för mig att ta farväl av den här bloggen. Stort tack till alla läsare som följt mina dagar och mina tokigheter! Hoppas ni fortsätter att läsa mitt svammel på den nya bloggen, www.linnwee.blogg.se !:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade lust att kommentera här.. men vf skrev du denhär bloggen?:o och jag vet att jag va lite taskig mor mig själv men.

2011-05-22 @ 21:13:59
URL: http://emmyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0