There was a time when all was perfect.

Cyklade till stallet imorse igen, mockade och gjorde i ordning Mósi. Vi for och tömkörde i skogen, ganska långt:)♥. Sen cyklade jag hem och höll på att dö av mjölksyra, fyyyyyyyy så jobbigt det var, träningsvärk, 6 km uppförsbacke + en orkan som motvind. Det gick så mycket bättre dit... Tror jag måste jobba på träningen lite hehe:).

Ikväll har jag inte en susning om vad jag ska göra, hade tänkt träna mer men latmasken vann..."/. Kanske far på ug om jag orkar.

 

Love can fade,
Can break away,
Can be forgotten,
But not replaced.
You might lose hope,
You might lose faith,
But don't throw it all away cause you're afraid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0