Today, I don't feel like doing anything.

Hejhopp!
Tidigt (kvart i nio) cyklade vi iväg mot strandudden för flera timmars krattning, åh så jobbigt det var. Men vi hade ganska kul i alla fall. När vi äntligen var klara insåg vi att vi hade hemvägen (uppförsbacke i motvind) kvar;). Rebecka fick hämtning men jag och Signe cyklade. Vi tog en väg genom skogen där jag höll på att krascha flera gånger tack vare alla stora stenar. Men jag klarade mig utan en skråma ;D. Vi tog vägen förbi kyrkogården och tittade på Mikaels grav... Fint var det.

Just nu sitter jag bara och chillar, ikväll får vi se om det skulle bli att fara till sandfors eller stallet. Borde motionera Mósi:). Vi ser hur det blir.

Jag och Rebecka har föresten bestämt att vi ska skaffa varsin blogg istället. Denna skapades endast för att prova på;). Men vi har haft den sen oktober, så ungefär 7-8 månader:).
Kommer skriva när jag fixat min nya;).


Sådär såg det ut igår efter massor med mat!
Åt vänster: Ellen, Evelina, Lisa, Elsa, Signe, Jag (syns typ inte, bara mina ben;)) och sist Rebecka:). Maja tog bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0